poniedziałek, 21 listopada 2011

Wyniki candy...

Dopiero teraz mam chwilkę, żeby przedstawić Wam wyniki candy cały dzień dzisiaj troszkę zakręcony.Ale nie będę przedłużać.Bardzo się cieszę, że tyle osób zgłosiło się do mnie na candy. Cieszę się również, że zostali dłużej:) Szkoda tylko, że tylko jedną osobę mogę uszczęśliwić no nic następnym razem pomyślę o przynajmniej trzech nagrodach.
A tymczasem w candy wzięło udział 46 osób


wszystkie losy zostały umieszczone w maszynie losującej...


A mój osobisty pomocnik - Maja mieszała...



I wylosowała jeden los...

A zwycięzcą jest:

Ania


Bardzo wszystkim dziękuję za udział w moim candy. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać tyle nowych blogów. I zapraszam na kolejne moje candy mam nadzieję, że uda mi sie je zrobić jeszcze przed świętami.
Aniu proszę o adres na mojego maila goniasapota@wp.pl. Czekam do końca tygodnia.

11 komentarzy: