niedziela, 12 czerwca 2011

Wesołe uczennice i uczeń :)

Jakiś czas temu koleżanka poprosiła mnie o pewną rzecz a mianowicie jej córcia ma  8 lat, ale chodzi do drugiej klasy. Jak wszyscy wiemy niedługo kończy się rok szkolny i dzieci z klasy córci mojej koleżanki drugi raz chcą zrobić Pani jakiś drobiazg w ramach podziękowania. Pani oczywiście uwielbia rzeczy typu hand made a jeszcze jak to dzieciaczki chcą dla niej zrobić to wogóle jest super. I tak też poproszono mnie, abym z kilkoma dziećmi (muszę pisać dziećmi bo oprócz kilku dziewczynek ku mojemu zdziwieniu zjawił się chłopczyk i przyznam,że sobie świetnie radził) zrobiła chustecznik i mały świecznik do kompletu metodą decoupage. Zgoda dzieci co do koloru i wyboru wzoru była zaskakująco szybka. Dziewczynki uważnie słuchały co miałam do powiedzenia i  wykonywały moje polecenia. Moim skromnym zdaniem współpraca przebiegła bardzo zgodnie i owocnie. Zdjęcia mam tylko dwa zrobione na zakończenie, gdzie już zmęczone dzieciaki nie miały chęci nic pokazywać. Jestem z Was dumna i mam nadzieję, że Pani doceni Wasz trud i będzie bardzo zadowolona z prezentu.



3 komentarze:

  1. Witaj Małgosiu-taki prezent własnymi łapkami poczyniony i do tego od serca-SUPER.Dziękuję pięknie za odwiedziny i udział w zabawie,ale delikatnie napomknę,że lale są dla obserwatoów,więc jeśli tylko masz ochotę to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł, dla dzieci to wielka satysfakcja, a dla pani śliczna pamiątka ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosi ślicznie wyszło. Wiedziałam,że dasz radę. Dzieciaki zadowolone a to najważniejsze. Ściskam Cię mocno kochana :*

    OdpowiedzUsuń