niedziela, 8 grudnia 2013

Szkatułki, wieszaki, karmnik....

Czasu na wszystko za mało a jeszcze teraz przed świętami to już wogóle nazbierało się parę moich prac :)

Na pierwszy ogień szkatułka dla mojej Majeczki wybór kolorów i motywu oczywiście decyzja córci nawet w środku kropeczki moja 4 latka sama robiła, ale w końcu to jej skrzyneczka na gumeczki i spineczki....




Już dawno dawno obiecane ale dopiero teraz zostały dokończone wieszczki dla moich przyjaciół 15 lat już razem ech...sto lat!!!







I ostatnia praca karmnik dla ptaszków na konkurs do przedszkola. Sam drewniany karmnik nam zrobiła koleżanka a ja ozdobiłam i dopieściłam, opłacało się nagroda była w przedszkolu!!!!




1 komentarz:

  1. Moje! Śliczne, jak zawsze:) ale z tą 100, to przesadziłaś chyba :) hihi

    OdpowiedzUsuń