poniedziałek, 7 marca 2011

Wygrane candy!!! :)

Tak bardzo się ucieszyłam jak się dowiedziałam, że wygrałam jakiś czas temu candy. Pierwsze z nich  wygrałam u Eli z Wymarzonego Świata. Niestety gdzieś przesyłka zaginęła i Ela była tak kochana, że ponownie wysłała mi paczuszkę z serduszkiem. Jeszcze raz Elu bardzo Ci dziękuję. Drugie candy wygrałam u Moni w Pasji - Przygoda mojego Życia. Śliczne czerwone korale. Bardzo dziękuję za wygrane jeszcze raz, nawet nie wiecie jaką mi to radość sprawiło. Dziękuję!!!




4 komentarze:

  1. Gratuluję pięknej wygranej!!!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :-)
    To świetne uczucie wygrać candy, prawda? ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że nagroda się spodobała i że dotarła we właściwe miejsce czyli do
    Ciebie.

    OdpowiedzUsuń