poniedziałek, 14 lutego 2011

Wyniki Candy!!!

Kochani byłam taka zabiegana ostatnio, że nie wyrobiłam się z wynikami losowania wcześniej, za co bardzo wszystkich przepraszam. To moje pierwsze powitalne candy i jestem bardzo szczęśliwa, że tyle osób się zainteresowało. Dziewczyny odwiedziłam tyle fajnych blogów, obejrzałam mnóstwo Waszych pięknych prac z czego ja się bardzo cieszę. Na pewno będę do większości zaglądać często. Dziękuję jeszcze raz za wszystkie miłe słowa. A teraz przechodzę do losowania


Wszystkie komentarze zostały tutaj włożone,


nastąpiło losowanie i zwyciężczynią jest.......


Lusiaczka

Serdecznie gratuluję i proszę o adresik na maila. 
A już niedługo kolejne candy. Pozdrawiam wszystkich:) 

5 komentarzy:

  1. Rameczki śliczne, Lusiaczka gratuluję szczęścia.
    a wszystkim życzę dużo miłości;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściara, gratuluję i czekam na kolejne słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurrra! Nie ma słów, żeby opisać jak się ciesze! To moje pierwsze wygrane candy:-) Faktycznie dostałam super prezent na Walentynki, dziękuje i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje kochana, a ja ze swojej strony bardzo dziękuje za możliwość udziału w zabawie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary:)))

    OdpowiedzUsuń